1/08/2013

pics from my phone

1. Mä ja taru uskonnontunnilla kiinnostuneina opetuksesta:) 2. Mä kävelemässä kotiin koulusta. 3. Lotta ranskantunnilla leikkimässä dinosaurusta:) Muutenkin ylienerginen tunti.
1. Mun hyttikortti. 2. Mä, mun serkku ja hänen duckface... 3. Kummitädin mies yllätti meijät ja oli varannu laivalta ainoot tollaset sviitit. Muutenkin koko matka oli ihan hemmottelua:) 4. Kattelin ulos aamupäivällä meijä hytin ikkunasta ku oli tosi kaunis ilma!
1. Ah toi ois ollu ihana tapa herätä aamulla:) Ei kuitenkaan tilattu aamiaista sänkyyn koska äiti ja kummitäti halus lähteä sinne a la carte -ravintolaan:( 2. Ei tehty muuta mun serkun kanssa koko matkan aikana ku pelejä, pelejä, pelejä.. 3. Siellä menee toinen laiva!
1. Mä. 2. Siskokset:) 3. Mun annos iltapäivän seisovas pöydässä! 4. Ja mun serkun annos..
1. & 2. Sain itelleni Marc Jacobsin Daisy-hajuveden:) Toi on niin ihanan tuoksusta, yks parhaista mitä tiiän! Ja toi pullokin on ihan täydellinen. 3. Menin sunnuntaipäiväksi isosleirille, joka alko jo lauantaina:( Harmi, et missasin siitä puolet! 4. Brädiiiiii
1. Mä migreenissä maanantaina:( 2. Mä ja Emmi ruokailun jälkeen! 3. Mä ja lotta enkuntunnilla ja fiilikset ku ei ollut opettajaa! 4. ? Lotan pusuhuulet:)

8 kommenttia :

  1. kivat läski varpaat:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi tsiisus mieti vähä mistä iniset? :D ei mua kiinnosta onks mun varpaat laihat vai ei....

      Poista
  2. hei khuul onksul tost hytist parempaa kuvaa? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mul omaottamaa oo, mut tossa on viking linen sivulta:) meil oli toi eka vasemmalta niinku http://www.vikingline.fi/fi/suomi/merella/hytit/ms-isabella/ !

      Poista
  3. näytätte sun siskon kaa iha samalt! molemmat toooosi nättei <3

    VastaaPoista
  4. Tämmösii postauksii lisäää !:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihanaa teen toki jos joku oikeesti sitä toivoo!:)))

      Poista