1/16/2013

i'm sure i'll fuck things up

P: tässä taas tulis näitä puhelinkuvia.. sanokaa heti jos/kun ootte ihan kurkkua myöten täynnä näitä ni lopetan oikeesti näiden tekemisen :D ja semmonen kysymys viel et haluatteko et laitan kuvia kännykästä ja kamerasta samaan aikaan vai teenkö erilliset postaukset niille?:) seuraavan kerran postailen varmaan sunnuntaina tai ensi viikolla! en malta oottaa viikonloppua, tällä viikolla siitä tulee oikeesti tositosi kiva!
1. vaatekriisiaamun asu... tosi luovaa :D 2. tiistai oli erittäin huono päivä, ainakin mulla ja lotalla. en monesti oo pahalla päällä mutta ainaki toi aamu oli tosi hankalaa olla koulussa ku teki vaan mieli huutaa ja raivota kaikille xd 3. loppua kohden päivä sit vähän piristyi:) mä ja hilkka vessassa!
1. tän päivän asua:) 2. mä emma ja puolikas taru! 3. toi kuva on vielä tiistailta. mä ja emma jossain:)
1. tän päivän välipala! kuinka hyvää voi olla, rakastan pakastemarjoja! 2. draw something... paras sana mut emma ei kyl ollu kovin luova piirtäjä :D 3. mä ja jannika matikantunnilla (sori jannika mut tä oli vaa niin hassu kuva) 4. viikon fiilis!

2 kommenttia :