1/03/2013

i'm sorry..

P: tulin nyt pitkän postaustauon jälkeen vähän pahoittelemaan mun aktiivisuuden puutetta:( nyt kun amppukin on vähän niinku tauolla, ni munhan täällä ois pitäny postailla.. hupsis, melkeen koko joululomahan tässä nyt meni ilman että kirjottelin yhtään mitään.
mut mulla oli kyllä tosi kiva loma! olin siellä laivalla, sitten vietettiin jouluaattoa. sain lahjaksi rahaa, liput jokereiden peliin, lahjakortin kosmetologille ja s-ryhmän kauppoihin, korun ja tietty karkkia:) oon enemmän kun tyytyväinen lahjoihin, koska sain rahoilla ostettua paljon kaikkee tarpeellista ja kaikki jutut oli kyllä mahtavia! mentiin emman kanssa heti kun alennusmyynnit alkoi turkuun ja onnistuinkin aika hyvin tuhlaamaan jäljelle jääneet rahat.. katariinakin oli pitkästä aikaa meillä yötä ja nyt maanantaina vietettiin uuttavuotta! mulla ei oo illan juhlista ollenkaan kuvia, joka ärsyttää koska mulla oli tosi kivaa:) en mitään erikoisia uudenvuoden lupauksia tehnyt, toivon vaan, että vuodesta 2013 tulee paljon parempi kuin 2012. tietty viime vuodesta tulee mieleen paljon hyviä muistoja, mut tulevalta vuodelta toivoisin vähemmän niitä huonoja.

ja sitten ilosempiin juttuihin!! nimittäin ostin joululahjarahoilla itelleni iphonen:) kuinka kauan mä oon tota oottanutkaan! ja on kyllä joka ikisen sentin arvonen. sain sen käyttöön vasta eilen, ni en oo vielä paljon ehtiny kuvailemaan, mut lupaan et jossei muuta ni yritän ainakin nyt tolla puhelimella kuvailla mahdollisimman paljon:) mut löytää myös instagramista nimimerkillä ppppinja ja kikistä samalla nimellä jos ketään nyt sattuu kiinnostamaan:) tossa kollaasissa on myös mun ostoksia turusta. paita ja kaulahuivi on zarasta, hajuvesi ja tangle teezer sokokselta. 

no, tosiaan lomat on nyt sitten takana, tänään oli rankka paluu kouluun ja muutenkin arkeen.. oli kyllä suoraan sanottuna raskas päivä, meinasin nukahtaa jokaiselle tunnille. en varmaan ollut ainoo, enhän?:) 
huhhuh nyt tuli hieman pidempi postaus kun normaalisti... toivottavasti jaksoitte lukea! millanen joululoma teillä oli, mitä tuli lahjaksi, millanen uv oli? laittakaa myös tulemaan vaikka postausehdotuksia jos ne vähän piristäis tätä blogia:) ja myös jotain uudistustoiveita otetaan vastaan, ollaan ampun kanssa mietitty, että mitä tehään tälle blogille kun molempien inspiraatio hipoo nollaa. vinkkejä ja ideoita myös tulemaan siis:)

8 kommenttia :

  1. you're so fucking beauty as allways <3

    VastaaPoista
  2. ihana postaus!! ja noi iphonen kuoret on kivat:))

    VastaaPoista
  3. ihana kun tulit pitkästä aikaa taas kirjottelemaan, ehdottomasti yks lemppariblogeistani !! :-) hmm yks postausidea vois olla sellanen matkapostaus, jos ette sitä oo jo tehny? tai siis ois kiva kuulla missä maissa ootte käyny yms :-)

    http://theressomuchtime.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos tosi paljon!!:) joo ei olla tehty ja pistän korvan taakse, kiitos ideasta:)))

      Poista