1/28/2013

everybody talk but nobody listen

P: Puhelinkuvilla mennään taas, sori:( Mulla oli suunnitelmissa tänään mennä Camin kanssa kuvailemaan niitä uusia ostoksia, mut eiköhän tuolla satanu sitä harmaata kakkaa alas.. Ajattelin myös laittaa tähän pari biisiä mitä oon viimeaikoina kuunnellut, koska en oo pitkään aikaan mitään laittanu! Oisko muuten toivepostauksia??:)
1. Mä ja Jannika matikantunnilla. Miks ollaan näin normaaleja?xd 2. Lotan taideteos! 3. Ostamassa tacosalaattiaineksia perjantaina. 4. Mä lähössä kouluun:)
1. Perjantai-illan outfit 2. Emma kirjotti mulle runon!! Ihana ystävä eiks vaan :* 3. Kaipasin virkistystä ja se löyty koulun limsa-automaatista.
1. Mitä tohon nyt vois sanoa :DDDD 2. & 3. Minäääää 4. Miks ei oo enää noin ihana ilma??
1. Mä ja Sara lauantain synttärijuhlissa:) 2. Mä ja paraskamu Emma lähdössä juhliin! 3. Mä ja Taru illalla! 4. Mä, Hilkka ja ananas......
1. & 2. Toinen keksi tänään with Camilla:) Oli ihanaa nähdä häntä pitkästä aikaa, oli tosi kivaa hihihi! 3. Yksityiskohta asusta 4. Asuaaaaaaa
1. & 2. Mä ja Cami hahaha :D Irvistelyä.. 3. Music on, world off 4. Lifehouse on paras!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti