10/27/2012

we all look for heaven and we put our love first

P: lumi tuli:( ei vielä pitäis olla talviset säät, nyt on vasta lokakuu! ei voi mitään. pääsee ainakin käyttämään talvivaatteita:) hmm, en keksi oikeen mitään kerrottavaa... eilisen olin kotona, rentouduin perheen kanssa ja katoin neloselta hot tub time machine -leffan. oon viikonloppusin niin loppu etten oikeen jaksa lähtee mihinkään. nyt ku mietin ni oisin voinu kyllä lähtee, tuntuu et perjantai meni ihan hukkaan. tänään tulee sukulaisia ruotsista kylään! kamala ikävä, en oo pitkään aikaan nähny niitä. oon tosi ilonen:) hyvää viikonlopun jatkoo kaikille, nauttikaa vapaasta! ps. mun uus lempibiisi tossa alla. love lana del rey

 neule h&m, toppi gina tricot, housut dr denim, laukku seppälä
takki h&m, housut dr denim, kengät clarks, huivi zara, toppi jc, neule h&m 

13 kommenttia :

  1. Onks noi dr deminen farkut ihan parhaita? :) Monelta taholta oon niin ainakin kuullut..

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ihan parhaita!! ite en enää just käytäkkää muita farkkui :)

      Poista
  2. mikset laita noit lahkeita tonne kenkien sisään? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne oikee meinaa mahtuu sinne kunnol ja noi housut näyttää ihan legginsseilt mun mielest jos ne on siel sisäl :D:D

      Poista
  3. pinja miten oot noin kaunis!!! huhhuh <3

    VastaaPoista