10/23/2012

today's outfit

P: kengät clarks (99,95€ Koo-Kengästä), neule gina tricot, kauluspaita h&m, farkut dr denim. käytiin emman kanssa nopeesti kuvaamassa molempien asut tänään:) ihmiset ketkä meni autolla ton sillan ali saatto vähän ihmetellä et mitä me oikeen heiluttiin tuol ylhäällä. meijän nauru kuulu varmaan kilometrin päähän... niinkun aina. joo, asiasta kukkaruukkuun, tossa on noi mun uudet kengät, mitä tykkäätte? mä rakastan noita:)
tämmösiä kuvia oli koko mun kamera täynnä...... pitää vähän hassutella.

4 kommenttia :

  1. Noi on iha samanlaiset ku ratsastuskengät, en ite tykkää niist vaik oon ratsastaja :D mut sulle ne sopii! Mist toi emman neule on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nii, pääasia et mä tykkään:) kiitti! se on carlingsista jos oikeen muistan, kyl se tänään sen mulle sano...

      Poista
  2. toi sun ystävä on tosi nätti!onks sil blogia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii se on:) joo, http://emma-makemyday.blogspot.com/

      Poista