10/03/2012

my tuesday in pics

P: päätin maanantaina iha hetken mielijohteesta et teen seuraavasta päivästä päivä kuvina -postauksen! pistäkää kommenttia, mitä tykkäsitte, teenkö lisää? tekisin ihan mielellään jos kiinnostaa, koska tätä oli ihan kiva tehä:) 
aamulla heräsin ennen seittemää muutaman herätyskellon torkutuksen jälkeen.. oon niin huono heräämään aamusin! kiharsin hiuksia vähän ja laitoin itteni muutenkin kuntoon ja söin aamupalaa (kerrankin ehin). sitte lähin kävelemään aika nopeeta tahtii koulua päin!
koulussa mulla oli ensin filosofiaa, hissantunnilta lähin puolessa välissä tonne hammaslääkäriin ja multa jäi ruokailu (ONNEKS) väliin. ehdin vielä takasin ranskantunnille:) toinen tunneista oltiin auditoriossa kattomassa bändin esitystä! aika rento päivä oli, mut mua otti silti ihan kaikki päähän..
 pääsin kotiin kahelta, äiti tuli hakemaan mut koulusta ja käytiin ruokakaupassa! ihanaa:) ostin itelleni välipalaks ton kolmioleivän! siivosin myös melkein heti mun järkyttävässä kunnossa olleen huoneen. ihme että sain itteeni niskasta kii..
päivän asu: farkut vero moda, neulepaita h&m, kaulahuivi zara, kellon amppu on tuonu turkista ja koru thomas sabo
sitten rentouduin tumblrin, musiikin ja cashew-pähkinöiden kanssa.
otin päiväunet.. tästä on tullu ihan perustapa joka päivä. pitäis varmaan rajottaa
katoin miehen puolikkaat ja samalla ku sisko teki tota siistii palapeliä ja söin vähän iltapalaa. ja niinkun aina, läksyt jäi viimiseksi ennen nukkumaanmenoa!
tä viikko on alkanu mulla tosi huonosti.. maanantaina olin väsyny viikonlopun valvomisen takia ja tiistaina sama vaan jatku ja samalla kaikki vaan ärsytti eikä tääkään päivä ollu yhtään sen parempi, kiitos päänsäryn ja parin muun jutun takia. en tajua mikä tässä nyt mättää! toivottavast vähän piristyn pian ni voisin postaillakki useammin:)

12 kommenttia :

  1. Haastoin sinut! (= Käys kurkkaamassa.

    ---> www.bigworldsmallpeoplebyjozuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia :) Miten oot tehny ton ihanan bannerin :)voitko laittaa vastauksen mun blogiin, kun en kumminkaan muista sitä täältä kattoa? http://annikalivesindreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! ja muutenki tosi kiva blogi <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista