10/22/2012

the things that no one else sees





P: ei mulla mitään asiaa oo... en ees tiedä miks tulin postaamaan. huvitti:) ensimmäinen kuva on perjantailta ku oltiin matkalla sinne messuille! en haluu muita kuvii laittaa ku ne ei oo mitenkään kiinnostavia xd toka kuva on siitä mitä sain mukaani ku tulin kotiin. kaikki muut on jotain ilmaisnäytteitä, paitsi ton four reasonsin hiuspuuterin ostin, ku se makso vaan kolme euroo. ihan hyvä ostos, koska tota oon kaivannutkin! muista kuvista en jaksa sen enempää selittää. mun jouluvalot (aika ajoissa niinkun aina), kaakaoo ja jotai vanhoi kännykkäkuvia! myös vähän (...) biisejä, joita oon kuunnellu lähiaikoina:)
tänään olin kaupungilla äitin ja siskon kanssa:) sain uudet aivan ihanat kengät! tykkään tosi kovin. ku tulin kotiin ni tajusin, että aika monella kaverillaki on samanlaiset.. noh, ei se niitä varmaan kovasti haittaa! niistä saatte kuvaa huomenna tai ylihuomenna. käytiin myös antoniossa syömässä ja oli tosi kiva viettää laatuaikaa perheen kanssa! ei mulla muuta, voimia kaikille kenellä jatku nyt koulu:(
tykkäättekö, että teen tämmösiä postauksia missä on vähän enemmän tekstiä, mutta vähän kuvia? jätänkö ens kerralla tekemättä ja postaan sitten kerralla kunnolla? mitä mieltä?

2 kommenttia :