2/05/2013

what is in my bag?

A: joku oli toivonut laukunsisältöpostausta ja mikä muukaan olis parempi tapa välttää huomiseen bilsaan kokeeseen lukemista!:-D nää kuvat on vaa ihan kauheen värisiä, koska en kerenny niitä enää ottamaan kun lunnonvaloa vielä oli+ mun lisäsalama ei toimi...taaskaan..mut eipä mun laukusta mitään ihmeellistä oikeen löydy, perusjuttuja mitä muutkin taitaa kantaa mukanaan! photo
038m-7_zpsdb41a91f.jpgKäytän tätä laukkua lähes joka päivä koulussa ja muuallakin. oon aika kova vaihtelee laukkuja ja mulla on niitä miljoona mutta tä on nyt ollu aika tällänen "pysyvä". ostin tän joskus helsingistä, kun kesken reissun mun vanha laukku päätti sanoa itsensä irti ja mennä rikki. enhän mä koko päivää rikkinäistä halunnut enkä jaksanu kantaa ja suutarillakin sitä oli jo käytetty monta kertaa, joten ostin h&m:stä halvalla (tais olla vaan joku 25€) uuden. tän ei todellakaan pitäny olla mikään laukku mitä käyttäsin melkeen joka päivä, mutta niin tais kuitenki päästä käymään.hehe
 photo 052m_zps181fc171.jpg tossa on oikeestaan kaikki mitä mulla oli tänään mukana koulussa!
 photo 046m-3_zpsbc75453d.jpg joka päivä kannan koulussa jotain koulukirjoja(tietysti), tänään mulla oli mukana matikka, fysiikka, enkku ja vahingossa bilsa..
 photo 049m-5_zpsf08ff2ce.jpg kalenteri on varmaan toiseksi tärkein esine mulle kännykän jälkeen. en oikeesti pärjäis ilman kalenteria. merkkaan kaikki harrastukset, menot, läksyt, matkat sun muute siihen että oikeesti muistan jotain..oisin niin hukassa ilman sitä! oon tuunaillu mun kalenterii vähän enemmän itteni näköseksi
 photo 053m-3_zps4dd90556.jpg
penaali on ihan perus marimekon
 photo 055m-1_zpsa3799b2f.jpg puhelin ja avaimet mulla on aina mukana
 photo 058m-3_zpsb0b021a1.jpg mun on pitäny palauttaa tää kirjastoon varmaa joku viikko ainaki, mut en oo ikinä muistanu joten sekin on pyöriny mun laukussa joka päivä.
 photo 060m_zps10d74f57.jpg meikkipussi
 photo 061m-1_zpse211f692.jpg hajuvesi ja maailman paras käsirasva! mul on käsirasva aina mukan talvisin. ja ihana kuvan laatu!
 photo 068m_zpsb0f89d0c.jpg huulikiilto, hiusharja ja laskin. oon iha hiusharja addikti ja harjaan kokoajan hiuksii :-D + näiden kaikkien lisäksi aina kukkaro mistä en saanu hyvää kuvaa ja sitten joskus purkkaa!
 photo 039m-1_zps02d81388.jpg

2 kommenttia :