2/02/2013

look at my hair! (and new clothes)

 photo 007m-3_zpsacad1312.jpg  photo 025m-2_zpsc3104404.jpg  photo 037m-4_zps9bd869e3.jpg  photo 039m-1_zps88731cda.jpg
 photo Collage_zps61fc5c7f.jpg
 farkkutakki vero moda / farkut dr. denim/ kengät skopunken / tpaita ja huivi h&m/ kello kultajousi
A: ne on tummat nyt! nimittäin mun hiukset. tykkään näistä ihan sikana ja nää tuo kivasti jotai uutta muhun;) oon ollu koko ikäni blondi ja nyt menin kampaajalle ja sanon että haluun mun luonnollisen värin takaisin, koska oon kyllästyny jatkuvaan värjäämiseen ja juurikasvuun sekä siihen että hiukset on ihan kun hiekkapaperia. kun näin eka kertaa tuloksen olin ihan puulla päähän lyöty; mun oma väri oli nykyään näin tumma. ihan sairasta! olin pikkusena ihan valkotukkanen ja nyt näin tumma! kyllähän nää totuttelua vaatii, mutta tykkään kyllä sikana!
     oltiin eilen koulun jälkeen saran ja pinjan kanssa kiertelemässä salon kauppoja ja käymässä kahvilla. sain tuhlattuu mun h&m lahjakortit vihdoinki, ja ai että ku tein kivoja ostoksia :-D ainakin omasta mielestä! tossa myös kuva mun hollisterin jutuista jotka tuli viimeviikolla postissa, kyllä nyt taas kelpaa kun on uusia vaatteita!
 photo 002m-6_zpsdb6b6c6e.jpg
 photo 004m-8_zps14d8cad7.jpg

Hollisterin pitkähihanen ja huppari, molemmat oli alennuksessa 20€ paikkeilla. Kuvat on kamalan värisiä, koska en saanu kuvattuu näitä luonnonvalossa, mutta molemmat noista varsinki pitkähihanen) on ihan kirkkaan pinkkejä.

 photo 046m-3_zps2038ce95.jpg

H&M:n nahkatakki, jota oon kattellu pidempäänki jo mutta salossa ei oo ollu hyvän kokosia. hintaa tai olla 40€

 photo 049m-5_zps985c495b.jpg  photo 053m-3_zpsc591a50e.jpg

ihana H&M:n leopardikuvioinen huivi, oon (tätäkin) kattonu muutaman kerran ennen ja nyt otin sen sit mukaan.  hintaa 9.95€

 photo 055m-1_zps273bf997.jpg  photo 056m_zps4a60b9e6.jpg
nämäkin H&M:stä. armejanvihreet housut jossa kivat kultaset vetskarit taskujen kohall ja lahkeissa. yleensä kaikki H&M:n housut on ihan epäsopivia mulle; istuu huonosti tai on liian pitkiä ym mut nä oli just nappi kokoset ja pituset! 29.95€
  
MUISTAKAAHAN OSALLISTUA 1-V SYNTTÄRI ARVONTAAN JOHON PÄÄSEE TÄSTÄ (CLICK)

3 kommenttia :

  1. blondit oli paremmat:(

    VastaaPoista
  2. oho onpas sul hyväkuntoset latvat nyt sit :) mistäs tilasit noi hollister- vaatteet?

    VastaaPoista