2/26/2013

long time no see


P: Niinkun otsikkokin kertoo, mua ei oo kauheesti tääl blogin puolella viimeaikoina näkynyt:( Mut siihen on hyvä syy, mun kone ei suostu toimimaan enää yhtään! Se jumittaa jo ennen kun saan avattuu netin, joten mikään ei onnistu sen masiinan kanssa enää.. 
Anteeks turhista kuvista... Ei tuu otettua kameralla enää paljon mitään kuvia, yhyy:( No on tuolla muutama kuva Emman Wanhojentansseista! Hän oli niiiiiiin kauniina ja kaikki tanssit sujui hyvin:) Harmi et mun kamerasta loppu akku heti ensimmäisen tanssin jälkeen... Niin mun tuuria. Anyway, ajateltiin molemmat Amandan kanssa et ois varmaan järkevä systeemi, jos tehtäis kaks kertaa kuukaudessa semmonen kännykkäkuvapostaus, miltä kuulostaa?:)
Mulla on ollu tosi hauska hiihtoloma:) Vietin paljon aikaa tyttöjen kanssa, enkä muistaakseni jääny yhdeksikään päiväks kotiin makoilemaa! Saavutus oikeesti, koska jään tosi monesti vaan nukkumaan kotiin. Kävin myös kattomassa Jokerit - Ilves jääkiekkopelin ja kyl ne Jokerit sieltä voiton väänsi, vaikka aika tiukilla oli... Eilen oli karu paluu arkeen, mulla varsinkin tosi rankka päivä. Jouduinkin lähtemään jo ennen viimeistä tuntia kotiin ja nukuin melkein koko illan. Kyllä kaikki sitten käänty paremmaksi.
Tänään oli jo paljon kivempi päivä, menin iltapäivällä kahville Plazaan. Käytiin Mirkun kanssa kaikki kaupat läpi ja kyllähän siellä kaikkea kivaa olis, rahaa ei vaan löydy yhtään. Ostin myös uusia vihkoja kouluun ja maksoin kuudesta tavallisesta vihosta 9€! Mitä hittoa? 
Ehkä lopetan tän jaarittelun nyt ja meen vaikka tekemään läksyjä (or not). Heippa ja yritän postailla uudestaan taas mahollisimman pian:)


4 kommenttia :

  1. mut eiks toi Emma oo sun ikäne? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se, mut se tanssi sen poikaystävän kans jo tänävuonna:)

      Poista
  2. tossa ekassa kuvassa oleva huppari nii mistä se on ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on mun ystävän camillan huppari, jostain englannista se on sen hommannu. tarkemmin en tiiä:(

      Poista