9/10/2012

you paper, scissors, rock my world


P: moi ja oikeen hyvää (not) maanantaita kaikille! oon iha sairaan väsyny, vaikka menin tänään vasta 12 kouluun äikänopen lomautuksen takia. en tajuu miten voin olla silti ihan loppu.. no viikonloppu oli sen verran tapahtumantäyteinen ettei mikään ihme.  kohokohdat oli turkureissu, mirkun luona yökyläily, ristiäiset ja musta tuli kummitäti, katariina oli yökylässä ja vaikka mitä muuta. mut tosiaan, oon ollu hirmu väsyny viimeaikoina koska mun koko jakso on täynnä kasin aamuja ja oon menny aika myöhään nukkumaan, joten saan kai syyttää siitä ihan itseäni. meenkin tästä tekemään läksyt ettei ne jää iltaan! 
ps osa kuvista on otettu saaran fisulla ja osa katariinan siskon, kiitos heille lainasta!

6 kommenttia :

  1. onnea kummitädille ! =) sellasta kriiikkii että älkää ruvetko laittamaan joka postaukseen noita fisukuvia koska se ei sovi teidän blogin tyyliin mun mielestä.

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon:) nooo siit ei oo pelkoa, koska me ei kumpikaan omisteta fisuu. nyt oli vaa vähäse vaihteluu näihin kuvii ku mul oli toi fisu lainassa ja sillee! ja ite tykkään fisulla otetuist kuvista:)

    VastaaPoista
  3. Missä kaupunginosassa asut, ku en tunnista paikkaa vaikka salossa asunki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mä asun keskustas, mut toi parvekkeelt otettu kuva ei oo meijän talo vaa se on otettu mököisistä:) tai siit niinku jäähallin viereisist kerrostaloist!

      Poista
  4. mistä tois sun paitas on ? (:

    VastaaPoista