9/23/2012

wanted

Photobucket Photobucket Photobucket
A: tylsät sateiset sunnuntaipäivät on kuin luotu nettishoppailuun! haluaisn syksyksi korolliset nilkkurit ja tykkään ainakin tosi kovin noista mitkä on h&m:stä! löysin myös yhet ihanat beiget nilkkurit, vähän samantyyppiset kuin noi h&m:män zarasta mutta en saanu niistä kuvaa tänne :(
oon aina ollut se ketä on valitellu että joka puolella on vaan tota burgundin punasta ja se on ihan kamala väri, mutta en tiiä mikä on saanu käännettyy mun ajatukset toisin ja oon alkanukin tykätä vähän tosta väristä! tuleepa tästä teksitistä tosi tönkön kuulosta, taidan jättää kirjottamisen tähän.

7 kommenttia :

  1. Ah noi korkkarit tuol oikees yläkulmas !!! <3 myydäks noit salos tiäks :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luulisin koska noi on vagabondin :) ainaki niit oli viime syksyn siel!

      Poista
    2. jooo oli niit viel parii kokooo kookengäs !!! :D ne ois nii ihanat mut mun on pakko kai löytää jotkut kivemmat korottomat ku noi jalas oon nii pitkä :S

      Poista
  2. hyi noi h&m nilkkurit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten joku ei voi tykätä noista!??! :D

      Poista
    2. niimpä ne on iha hirveet !

      Poista
    3. ootte outoja ku ette tykkää noista :D:D: haha

      Poista