7/22/2012

mä en haluu paljon, vaan mä haluun kaiken


P: siinä mun viime viikko:) viime viikon lauantain olin saralla yötä ja noi ensimmäiset peltokuvat on sieltä! nukuttiin hänen asuntovaunus ja katottii leffoja yms. tiistaina olin pitkäst aikaa lotan kans, katottii vähä noit piirrettyi... xd keskiviikkoillal mummi ja vaari yllätti mut ja mun siskon et lähetään torstaina käymää piknikristeilyl serkkujen kans:) oli ihan kiva päivä ja hyvät ruuat oli tuol seisovas pöydäs. varsinki noi jälkkärit;) perjantaina olin emman ja roosan kans vähä siellä sun täällä ja eile oltii aurinkokalliol porukal:) oli kiva ilta, mut kameraa en hirveesti sielt laukunpohjalta kaivanuxd sit vielä semmosta et toi erikoispostausviikko nyt vähä jäi, ku amppu on siellä partioleiril, mut me varmast jatketaa sitte  ku se sieltä tulee:) sori ku tää kirjotus ei oikee tänään sujunu, mut oon iha sairaan väsyny parhaillaa! hyvää sunnuntaita(?) kaikille!

8 kommenttia :

  1. Onpas ihania kuvia susta ja muutenki!(:
    + tosi kiva blogi teillä :)

    VastaaPoista
  2. mitä amandal oikee on tapahtunu ku se ei oo postannu PITKÄÄ aikaa?:O ja millon jatkatte taas niitä erikoispostauksii? ja tässä postauksessa on nii ihania kuvia susta(: ja kuka toi tyttö on sun kaa tos viimeses kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli viikonlopun siel partioleiril ja viime viikol sillä oli töitä ni se ei ehtiny oikee postailemaa:) ne jatkuu todennäkösesti ens viikol jossai vaiheessa! kiitos tosi paljon!!:) ja se on mun serkku

      Poista
  3. Toi sun blondi kaveris on ihan tajuttoman kaunis!

    VastaaPoista