7/05/2012


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
^ huippu sovellus puhelimeen! toi on niinkun instagram :) ja sen saa nokian puhelimiin! tykästyin toho heti sairaast. eihän toi oo mikään niin iso juttu ku instagram, eikä tuol oo ku yks mun tuttu mut silti :Dmun nimimerkki on amppu , joten seurailkaa jos tonne eksytte!


A: nyt on sitte rippijuhlista ja sen jälkeiseltä siivomiselta selviydytty! tällä viikolla oon ollu tosi paljo kavereiden kanssa (käytiin hennan kanssa skansissa, tyttöjen kaa vietettiin päivä ja yö saaralla, pinjan kanssa kaupungilla ja jokirannassa puhumassa syvällisiä, nukuttu emman leikkimökissä emman ja pinjan kanssa...). kävin ostamassa rippirahoilla ton iiihanan repun mitä oon kattonu pitkään, nyt saan sen summer uppiin mukaan, joka alkaa huomenna;) HULLUA! ootan sitä niin kovin, ja muistan ku siihe oli vielä monta kuukautta aikaa :D

12 kommenttia :

  1. Hitsi oon kateelline tost repusta, koska se on ollu munki ostoslistal jo ties kui kaua :D ehkä viel jonain päivänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D juu sama, vihdoinki sain sen ku sain kerättyy rahaa:)

      Poista
  2. toi on aiva ihana reppu, mitä makso? :)

    VastaaPoista
  3. oii ompa hieno terassi! onks just vast tehty? :)

    VastaaPoista
  4. Ihana reppu, ite oon kanssa haaveillut tommosesta, mutta ainakin vielä on haaveilu-asteelle jäänyt :P
    http://behappybeee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mäki tein tollasen molomen :DD:D saarafh!

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista