4/11/2012

musiikkia ja muutamat kuvat

Drake - Crew Love feat. The Weeknd
"And really, I think I like who I'm becoming
There's times where I might do it just to do it like it's nothing
There's times when I might blow like 50k on a vacation
For all my soldiers just to see the looks on all they faces, all it took was patience"

Kanye West - Homecoming feat. Chris Martin
"Now everybody got the game figured out all wrong
I guess you never know what you got 'til it's gone
I guess that's why I'm here and I can't come back home
And guess when I heard? When I was back home
Every interview I'm representing you, making you proud
Reach for the stars so if you fall, you land on a cloud"
Ed Sheeran - Kiss Me
"Yeah I've been feeling everything
from hate to love, from love to lust
from lust to truth, i guess that's how i know you"

Drake - Light Up feat. Jay-Z
"Don't get impatient when it takes too long,
Drink it all, even when it tastes too strong,
I got to feel alive, even if it kills me
Promise to always give you me, the real me"

Gym Class Heroes - The Fighter feat. Ryan Tedder
"Give 'em hell, Turn their heads, Gonna live life 'till we're dead,
Give me scars, Give me pain, Then just save me, Save me, Save me,
There goes a fighter, There goes a fighter, Here comes a fighter,
That's what they'll say to me, Say to me, Say to me, This one's a fighter"

Timo Pieni Huijaus - Varjoon Jää
"En taida vielä olla valmiina tähän, 
mut sanotaan, et jokainen kokemus kasvattaa sua vähän.
Ja elämähän on muutakin kun mainos, siks feidaan kääntötakit"

Taylor Swift - Safe And Soung feat. The Civil Wars
"Just close your eyes, the sun is going down,
You'll be allright, no one can hurt you now,
Come morning light, you and i'll be safe and sound"

P: tämmöstä tällä kertaa. on vähä tällane astetta angstimpi postaus koska mul on vähä semmone fiilis ollu tässä tän ja edellisen viikon aikana, mut siihen on tosihyvä syy. en aio kertoo sitä eteenpäi, jotkut tietää ja jotkut ei. anyways siinä on kuitenki kuvia (jotka ei mitenkään liity mihinkään xd) tält viikolta:) ei mulla muuta tällä kertaa. huomenna mulla on toka ajotunti ja sitte meen tyksiin polvikontrolliin. nyt suuntaan nukkumaan, heippa!

15 kommenttia :

  1. sulla on tosi kivat kulmakarvat & ihania kuvia !

    VastaaPoista
  2. mulla ois sulle liebster 'palkinto' mun blogissa! :-)

    http://ineedtoflyaway.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) katotaan jos ehin tekemään jokupäivä!

      Poista
  3. hyi vittu ku oot ruma. ei kiitos enää noit lähikuvii sun naamastas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä oot ruma ku et omal naamallas tuu sanoo. PYSTYY TULEE HUUTELEE

      Poista
    2. ei se must rumaa tee vaik en tuukkaa sanoo omal nimelläni? sen voin sanoo et sua kauniimpi olen! :)

      Poista
    3. no tuu sit sanoo omal nimel? ei mua oikeesti kiinnosta et mitä joku anonyymi aattelee must!

      Poista
    4. pystyy tulee huutelee omal nimel!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD voivitun anot t.mahtikuvaaaaja samalta puolen jokea ;)

      Poista
    5. olen täysin samaa mieltä mardis :D:D:D

      Poista
  4. kaunis letti :)

    http://jivingsoul.blogspot.com/

    VastaaPoista