4/13/2012

i just pray that you don't let me down right now

Drake - Fall For Your Type

stadium 4,95€ & 1,95€
anttila 7,95€
P: taas tällane "postaanpa ku on tylsää" -postaus. ei oo mitää tekemistä, kaikki kamut on jossai ja mun suunnitelmat vähä peruuntus:( mut ei se mitää mä pidän lanit yksi! toivottavast huomen ois vähä mielenkiintosempi päivä. ps taas draken biisi hehe. sori mun ykspuolisesta musiikkimausta :D loppuun viel webbikamera-arkiston helmiä :) muistakaa myös käydä kyselemässä! vielä on aikaa:)

12 kommenttia :

  1. IHANA TOI VIKAS RIVIS EKA :DDDDDDDDD eihä tost oo ku joku vuos...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä :D:D:D: noit samalaisii kuvii oli miljoona ja nauroin niil varmaa puol tuntii!

      Poista
  2. tää on aivan ihana tää blogi jään seurailemaan! :)

    http://jennakettunen.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ooks ruvennu harrastaa liikuntaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mitenkää sen enempää koska en pysty juoksemaan mun polven kans! sali

      Poista
  4. pääsitte mun viiden suosikkiblogin joukkoon! :)

    http://rrosaaa.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  5. söpö toi adidaksen kassi : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista