4/02/2012

7 things about me

A:  - Kiitä tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen. kiitos taru 
- Kirjoita 7 faktaa itsestäsi
- Lahjoita tämä 15 bloggaajalle

1. oon hulluna shoppailuun! en tiiä miän parempaa tunnetta ku saa uudet kengät tai paidan! tä voi kuulostaa niin oudolt mut se on vaan nii ihanaa ♥ toisaalt huono puoli ettei mikää oo ilmasta.. on kiva huonona päivänä lähtee shoppailee ja heti piristyy!
Photobucket
2. mun suurin unelma/haave on lähtee vaihtoon Austraaliaan. oon unelmoinu vaihtarivuodesta jo varmaanki ala-asteesta asti, ja nyt se on vielä koventunut kun tietää että tuttuja lähtee! täl hetkel tekisin melkeempä mitä vaan että pääsisin lähtee, ja nyt täytyy vaan vanhemmat saada loppuun asti suostuteltua!
Photobucket
3. oon ihan totaalisesti koukussa bloggeriin ja kaikkiin blogeihin! seuraan koko ajan bloggeria kännykällä ja heti ku meen koneelle avaan bloggerin. kaikki kaverit aina valittaa siitä ku roikun vaan aina bloggerissa. en tiiä bloggaamisest on tullu jo ihan harrastus, enkä ainakaa täsä vaiheessa vois mitekää kuvitellakkaa bloggailun lopettamista.
Photobucket
4. haha tä on ehkä tyhmin juttu ikinä! mut oon niiiin tarkka mun stabiloista! niitten täytyy aina olla siinä kotelossa (huome ei penaalissa) värijärjestyksessa ja jos joku niitä lainaa niin täytyy het palauttaa! ja varsinkaa mustaa ei saa painaa kovin.. en tiiä oonko siaras vai sairas :D?
Photobucket
5. rakastan käsitöitä ja ompelemista! kouluviikon "kohokohta" perjantain jälkeen on kässäntunti torstaisin! se on vaan jotain ihan mahtavaa ja tykkään siitä tosi kovin!:) haluun että isona mun ammatti on jotain mikä liittyy jotenkin käsitöihin! olis ihanaa olla vaatesuunnitteljia tai sisustussuunnittelija sekä toteuttaa omat ideat itse!
Photobucket
6. mulla on maailmankaikkeuden parhaimmat ystävät! tekisin niitten puolesta mitä vaan. kaverit ja ystävät on tosi tärkeitä mulle, niikun kaikille on niiden ystävät tärkeitä. oon vielä semmonen ihminen et tarviin aina jonkun jutuseuraa, sekä sellasta ihmistä joka jaksaa kuunnellla mun juttuja, mitkä ei oo aina ihan järkevimmästä päästä... kuvassa ei oo todellakaan kaikkia mun kavereita mutta siinä nyt muutama ♥
Photobucket
7. tykkään ihan koulusta! ainki suurimmaks osaks. en tajuuu miks kaikki aina valittaa siitä :D onhan siinä ne tyhmätki puolet kuten kokeet, mut koulus näkee kavereita paljon ja rakastan tehä muistiinpanoi asioist!: ja on jotkut tunneistakin tosi kivoi! en tiiä ei koulu nyt niin paha oo vaiks kaikki siitä aina valittaa!
Photobucket
haastan tähän kaikki ketä tän haluu tehä!:)

4 kommenttia :