10/30/2013

Mustavalkoista

P: Muutama mustavalkoinen kuva viimeviikolta, kun oltiin ottamassa asukuvia tyttöjen kanssa. Kuvissa näkyy Saara, joka on tehnyt ihanan uuden blogin äskettäin, käykää tsekkaamassa ja liittymässä lukijaksi painamalla tästä :)
Mun pitäisi tällä hetkellä olla tekemässä jotain ihan muuta, esimerkiksi äikänläksyjä tai lukemassa terveystiedon kokeeseen. Perjantaina alkaa siis koeviikko meidän koulussa, en malta odottaa.. Onneksi mulla oli vain neljä kurssia tässä jaksossa, joten koeviikostakaan ei tule kovin rankkaa. Tänään olin pois koulusta, koska migreeni iski jälleen kerran aamulla.. Jo toinen migreenikohtaus viikon sisällä. Voisko liittyä jotenkin tähän hirveään stressiin? Onneksi koeviikon jälkeen helpottaa taas hetkeksi. Ei vähään aikaan suurempia kurssitöitä tai muita projekteja, huh.
 Oon nyt jo loman tarpeessa, vaikka syysloman jälkeen koulua on käyty vasta alle kaks viikkoa. Ehkä aika menee nopeammin, kun on jotain mitä odottaa. Tilattiin tyttöjen kanssa nimittäin liput Armin Van Buurenin ens vuoden helmikuussa olevalle keikalle! En jaksa enää odottaa, koska kyseinen dj on yksi mun lemppareista. TJ 115, jos oikein muistan:) Toivottavasti nää välissä olevat kuukaudet menis mahdollisimman nopeasti. Nyt ehkä lopetan tän turhanpäiväisen höpöttelyn ja menen tekemään jotain järkevää (ehkä katsomaan telkkaria). Hyvää loppuviikkoa kaikille:)

6 kommenttia :