10/20/2013

kuvia puhelimesta

A: Muutamat kuvat puhelimen kätköistä, koska tuntuu etten näitä kuvia hetkeen aikaan ookkaan jakanut. Tolla puhelimella kuitenkin tulee kuvia otettua paljon koska se on aina matkassa, toisinkun kamera. Ja mun mielessä näissä kuvissa on jotenkin omanlainen tunnelmansa :-D
 1. Miten mun hiukset näyttäkin noin sekavilta haha. 2. Olin muutama lauantai sitten äänittämässä muutamat kappaleet musaopistolla, nytkun ite pääsis lopulliset versiot kuulemaan..  3. Vielä hiukan huippuhyvän Cheekin fiilistelyä. 4. Käytiin yks viikonloppu takaperin Mintun ja Veeran kanssa Turussa shoppailemassa ja syömässä Greenzissä. Oli aivan törkeen hyvää salattia ja suosittelen kyllä kaikille jotka siellä ei ole vielä käyneet!
 1. Tää asu on tällä hetkellä yks mun lemppareista; yksinkertainen mutta mielyttää kovin mun silmää. Ainut vaan että kohta ei kyllä nahkatakilla enää pärjää, edellisyönä satoi jo hiukan lunta!! En tajuu mihin kaikki aika on oikeen juossut.... Ihan just mä vasta menin kouluun ja nyt seuraava loma onkin jo joululoma. 2.Pakkohan se Robin oli nähä kun kerran Myllyssä samaan aikaan oltiin. Sain "yhteiskuvankin" ;) Oltiin tuolla jonottamassa nimmareita kaikkien 12-vuotiaiden Robin fanejen kanssa.. 3. Namm! Löysin laivan taxfreestä oreoita, noi on niin hyviä!!! 4. Jonkun koulupäivän asua.
 1. Oltiin lauantaina Siljalla pikkuporukalla vähän pitämässä hauskaa. Oli tosi onnistunut ilta, kiitokset vielä Siljalle :-) 2. Taas ruokakuvia... Toisen Keksin mozzarella rucola focacciaa, namnamnam. 3. Mun uus lempi tvsarja! Löysin ton sattumalta kun etsin Gleen neljännen tuotantokauden jaksoja ja jäin ihan koukkuun. Katoin kolmen päivän aikana molemmat kaksi tuotantokautta, huppista. Toivottavasti tosta on tulossa lisää tuottareita. 4. Vielä yks kuva mun ja Ronjan syksyseltä kuvaussessiolta. Rakasta syksyn värejä!
1. Minäpä siinä taas. 2&3. meillä oli ykkösten kastajaiset jo kauan aikaa sitten koulussa, mutta halusin tulla nää kuvat tänne vielä jakamaan. Toi oli oikeesti tosi kiva pari tuntia, vaikka aluks meitä pelottikin että joudutaan ihan nöyryytyteiksi :-D 4. Ja minä taas..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti