10/13/2013

13/10/13


farkut Vero Moda
takki h&m
paita JC
huivi Cubus
kengät Converse
A: Mä niin rakastan syksyä ja syksyn värejä. Tänä vuonna on kyllä mun mielestä ollut ihan kaikkialla pelkästään keltaista eikä ruska oo ollu parhaimillaan, mutta onhan toi silti ihanan näköstä ja kuvista tulee mun mielestä niin kivoja. Voisin kyllä skippaa kokonaan seuraavaksi tulevan pimeän ja sateisen ajan ja hypätä suoraan jouluun ja lumen tuloon. 
          Mulla alko syysloma perjantaina ja kyllä sitä oltiinkin taas loman tarpeessa! Lomaksi mulla ei oo varteenotettavia suunnitelmia, ajattelin käydä helsingissä piipahtamassa ja ihan vaan olla kotona ja ladata akkuja tulevia kouluviikkoja varten. 
         Tänään näin Ronjaa pitkästä aikaan. Käytiin kiertelemässä kauppoja ja mentiin ottamaan muutamat kuvat. Illalla käytiin vielä pikaisesti yksillä synttäreillä. Nyt jatkan julkkisBB:n kattomista ja oon todennut että vaikka siinä ohjelmassa ei oo kyllä mitään järkeä niin kovin se koukuttaa... Ihanaa lomaa niille kenellä sellaista on<3k
         ps muistakaa käydä kommentoimassa kuva-aiheita  kuvapostaus postaukseen! (click)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti