11/25/2012

lähdetään pois täältä ennen kun mun swag menee pois päältä


P: sori turhista kuvista! aattelin tulla vaan kertomaan mun viikonlopusta joka oli itseasias tosi hyvä taas:) perjantaina mentiin emman kanssa salin kautta saaralle yöks pitkästä aikaa. mietin seuraavana päivänä et oliks se viimeks joskus keväällä ku oltiin kolmestaan yötä saaralla? kivaa oli joka tapauksessa, niinkun meillä on aina:) lauantaina vietin rauhallisen koti-illan ja menin ajoissa nukkumaan, koska tänään olin isosena riparin alotuspäivässä. oli älyttömän hauska päivä ja kaikki pikkuset vaikutti tosi mukavilta. kesällä siis kiva leiri tiedossa:) nyt mulla on kipee olo ja ajattelin et menisin sairastelemaan sängynpohjalle (tai jatkan koneella olemista) et olisin viel huomenna terve, koska pidetään äikäntunnilla puhe nooran kanssa.. ei mulla muuta, mukavaa ens viikkoa ja varsinkin maanantaita kaikille! ps. paras biisi

12 kommenttia :

  1. mikä biisi? : )

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi minkä linkkasin tohon ylös:) karri koira - lähe mun kaa!

      Poista
    2. kuulit just autos mun kans ;) jajajajajajaa mistä oot saanu premium???

      Poista
    3. jep:))) no otin sen kuukauden kokeilujutskan ja sit keskustellaan äidin kaa et jatkaaks se sitä TOIVOTTAVASTI!!!

      Poista
  2. miks kuvaat noi paljo sun huulii? oot kaunis silti:)

    VastaaPoista
  3. Kiva! Tykkäilen sun blogista hirmusesti :)

    VastaaPoista