11/28/2012

all i want for christmas is you and...

P: ajattelin laittaa nyt ihan itelleni sairaspäivän iloksi muutamia joulu- ja synttärilahja"toiveita". en todellakaan oleta, että oisin saamassa nää kaikki, tiedän etten saa, että siitä on turha tulla valittamaan.. nä on enemmänkin haaveita  johonkin tulevaisuudelle ja aina saa toivoa/haaveilla, eiks niin?:)
1. iPhone 4s kukapa ei haluais tota unelmapuhelinta? oon toivonut tätä varmaan kesästä asti ja mun pitikin se ostaa omilla palkoilla mut eipä sitä palkkaa sitten tullutkaan tarpeeksi.. oon vähän äidille jo vihjaillutkin et tä ois mun suurin toive, en tarvii mitään muuta
2. Hollisterin  huppari toi näyttääkin niin lämpimältä.. ihan täydellinen kylmille talvi-illoille! mieluummin haluaisin ehkä jonkun toisen sinisen värisenä:)
3. Viva la juicy -hajuvesi mulla ja emmalla on semmonen tapa, että käydään suihkuttelemassa sokoksella hajuvettä melkeen jokakerta kun ollaan käymässä kaupungilla. oon laittanut tota varmaan viimeset kaks kuukautta. ihanan tuoksunen ja multa onkin sopivasti kaikki hajuvedet melkeen viimeseen tippaan asti käytettyjä!
4. Tangle teezer on pitänyt hommata jo kauan. mitä nyt oon lukenut ja kaverien harjoja koittanut ni toi ois just täydellinen mun hiuksille, koska ne on aina ihan takussa!
5. 50mm-objektiivi tätäkin oon halunnut kesästä asti ja olin kerran ihan lähellä saadakkin sen, mut kummasti ne rahat aina kuluu johonkin muuhun:( tolla saa ihania kuvia eikä oo pahan hintanenkaan!
6. valkoset Converset vanhat on niin harmaat ja niin loppuun asti kulutetut että pakko saada uudet! noi sopii kaikkien vaatteiden kanssa ja muutenkin hyvän tuntuset jalassa. 
7. Ponkesin pipo totakin oon pitkään halunnut.. tykkään ehkä eniten punasesta, harmaasta tai sitten tollasesta sinisestä:) äiti on aina valittamassa, että pistä se pipo päähän niin tota suostuisinkin käyttämään!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti