8/25/2012

new things


nahkatakki h&m 39,90€, paita h&m 9,95€, huivi h&m 5,95€, laukku lindex 6,95€ (29,90€), housut carlings 45€
P: oon tosi tyytyväinen mun viimeaikasiin ostoksiin, varsinki toho nahkatakkiin koska semmosta oon himoinnu niin kauan ku muistan! ja nyt ku ostin noi dr. deminin farkut ni en tykkää enää käyttää mitään muita xd en sitte tiiä et onks se hyvä vai huono asia. tossa on myös pari kuvaa siitä mun uudesta huoneesta:) teen postauksen heti kun saan sisustettuu loppuun asti. viel pari juttuu puuttuu mut en usko et siihen menee enää kauaa. oon nyt vähän kipeenä ni en oikeen jaksa täs mitään ihmeellisempää selitellä.. kauhee flunssa iski suunnilleen yhen yön aikana argh. muutenki ärsyttää täl hetkellä ihan kaikki varsinki pari henkilöö täl hetkel niin paljo et meinaa keittää iha yli.. noo ehkä selviin täst ärsytyksest, veikkaan et jo huomenna kaikki on iha unohtunu. hyvää viikonlopun jatkoo kaikille:) toivon et pysytte terveinä eikä teil oo niin huono tuuri ku mulla!

8 kommenttia :