8/07/2012

B&W


P: heiii kaikille pitkästä aikaa! tulin oikeestaan ilmottamaan et me ollaan muuttamassa täs ens viikonloppuna. 
oon ihan varma et en saa kamoja kasaan muuttopäivään mennessä, mut eilen kuitenki vähän alotin pakkaamaan tavaroitani, niinku näkyy. mun ihanat amppu ja saara oli auttamas mua tääl kaaoksen keskellä ja palkittiin sitte urakan jälkeen ittemme ben&jerry's -jäätelöllä:) kävin kans sunnuntaina hakemas mun siskopuolelta vähän sen vanhoi lukiokirjoja, en kyl viel tarvii noita kaikkii heti ekas jaksossa. täl viikol pitäis vielä käydä hommaamas ruotsin ja ranskan kirjat ni sitte kaikki on valmiina koulun alkuun. en ois vielä yhtään valmis menemään takasi koulun penkille, tuntuu et koko loma ois vaa kiitäny silmissä ohi. no sille ei enää voi mitään, toivotaan et ens loma tuntuu pidemmältä.. mut ei mulla enää muuta oo, toivottavast pystyn taas mahdollisimman pian tulla postailemaan, täl viikolla en varmaan enää mitään muuta ehdi kirjotella, semmonen hässäkkä tääl on käynnissä! kivaa viimestä lomaviikkoo kaikille lukijoille:) 

12 kommenttia :

  1. mihin muutat ja miks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis salon keskustaan:) ja en viitti niitä syitä sanoo, mut tuu kysyy esim facebookis ni saatan siel vastaa!

      Poista
  2. ihana postaus! :-) ja tsemppii muuttamis urakkaaan!!

    VastaaPoista
  3. mikä tumma kohta sun naamas oikee on tos toises kuvassa :DDDDDDD

    VastaaPoista
  4. mikä on sun lempi ben&jerry's maku (:

    VastaaPoista
  5. älä syö niit jätskei et mäki saan viel ku ootte muutenki velkaa mul!!! :D

    VastaaPoista