8/26/2012

Photobucket
A: minä tällä taas puhelinkuvien kanssa, kamera on vielki korjauksessa, vituttaa! iskuvahingo 280€ eikä mee takuuseen, hieno homma. vituttaa vielä enemmän. ja onhan se nyt ollu korjauksessa jo kolme viikkoa, hirvee hinku päästä kuvamaan kaikkea, mutku ei oo kameraa ni joudutte tyytymään puhelimella otettuihin kuviin enkä ees osaa tarkentaa mun puhelimella!? sen takii noi kuvat on osa toommosii epätarkentaneita.. voin myös vähän valittaa tähän siitä että mun mopopkortti vaa siirtyy ja siirtyy eteenpäin. vituttaa. haluun jo ajamaan! en kestä ku kaverit lähtee koulusta mopolla ja mä joudun pyöräilemeään ♥
     jottei koko postaus menis vaa valittamisen ni voin kertoa et koulu on allkanu iha normaalilla tapaa ja mä oon nyt sit se iso pelottava ysi :D haha, ei vaiskaan. ne pikkuseiskat on jotkut oikeesti vaan niin pienen näkösiä.. outoa miettii et olin joskus ihan samanlainen pikkunen ja tunsin oloni niin vanhaks kun menin ylä-asteelle! pari viikkoa on menny iha hujauksessa enkä oo mittää erikoista tehny..
     eilen oltiin mummin kanssa ikeassa ettimässä mulle yöpöytää mut eihä semmost löytyny tietyst mistää, oltiin kans myllyssä syömässä ja kiertelee kauppoi, mut en ostanu sieltäkää mitää :-D kaikki kaupat on vaa täynä burgundin punasta villapaitaa ja sinapinkeltasta neuletta, hyi helkkari.. tultii sit kotiin sillä saldolla että mummi osti vispilän..
     tänään olin koton luin terveystiedon testiin ja kattelin vähän telkkarii ja kävin viel muutaman sisutusliikkeen täällä salosa pyörähtämäsä läpi, eikä niissäkään mitään.. nyt taidan mennä suihkun kautta lukemaan uutta elleä jonka äiskä toi mulle!

8 kommenttia :

  1. mikä puhelin sulla on ?

    VastaaPoista
  2. Hah täällä on sama tunne noitten pikkuseiskojen kanssa! :-D Onko teillä muuten samassa jaksossa sekä enkku että ruotsi kun ootte saanut kummatkin kirjat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on ja ain sattumalt viel peräkkäiset tunnitki :-D

      Poista
  3. amppu rakas sitä näyttöö kosketaa siit kohtaa mihi haluut tarkentaa <3

    VastaaPoista