7/17/2013

päivittelyä

 photo a2_zpsac26197e.jpg  photo a8_zps077397fd.jpg  photo a10_zps5876d900.jpg  photo a_zpsddcb8419.jpg  photo a5_zpsf436d226.jpg  photo a4_zpsbb900efb.jpg  photo a6_zpsa295a085.jpg  photo a3_zps6f596983.jpg
A: Koitin kuvata mun asua odotellessa Emmaa (klick), mutta eihän siitä mitään oikeestaan tullut ja saatte nyt vaan huonot asunotto kuvayritykset plus miljoona ottoa mun pärstästä. Vähän melkeen nolottaa tulla laittamaan tälläsiä omakuvia vaan tänne.. Oltiin tosiaan tänään Emman kanssa kaupungilla ja ostin yhen hupparin mistä saatte jossain vaiheessa varmaan kuvaa kun mulla näyttää nyt olevan aika "draivi" päällä bloggailun kanssa. Ja kyllä se Pinjakin tuolta herää, heti kun saa koneensa toimimaan/uuden koneen! Mentiin illalla vielä Emman iskälle, tehtiin hamppareita ja suklaafondueta namii! Ihanaa viettää vapaapäivää mukavassa seurassa. Huomenna taas paluu arkeen ja takaisin töihin tän "miniloman" jälkeen. Onneksi vasta iltavuoroon niin vielä yhden aamun saa nukkua pitkään:)
     Saatiin tänään työvuorolistat ja olin iha järkyttynyt että se oli jo elokuulle. Kohta alkaa koulut ja mun synttäreihinkin on enää alle kuukausi! Just puhuttiin että ihanaa kun taas pääsee takasin siihen normaaliin arkirytmiin, vaikka toisaalta ei mulla kyllä kauheesti lomafiilistä oo kerennyt tullakkaan, kun töitä on tultu niin paljon paiskittua. Vähän ristiriitasia fiiliksiä, haluaisin lomaillla mutta toisaalta en jaksa sellasta kun ei meinaa olla mitään tekemistä päivisin.
      Ja voisitte vaikka ehdottaa jotain millasia postauksia haluaisitte että teen, koska mulla ei oo oikeen inspistä ja pakko kuitenkin saada tänne kirjottaa ettei koko blogi ihan kuole! Toivottavasti Pinjakin saa koneensa kuntoon niin pääsee hänkin kirjottelemaan. Mutta tosiaan pistäkää niitä postausehdotuksia tonne kommenttiboksiin :)

2 kommenttia :