7/22/2013

kesälomakuvia puhelimesta

A: Aattelin pistää parit kuvat mun puhelimesta kesäloman aijalta. Nää on nyt aika sekasessa järjestyksessä mutta ei voi mitään! Mitäs tykkäätte tälläsistä postauksista vai onko nää teidän mielestä ihan turhia :-D
1. Turku shoppailupäivän asua ja tykkään ihan kauheesti tosta miten toi nuttura on tuolla sivulla! 2. Nähtiin Tuomas Kauhanen meijän hotellilla Summer Upissa! 3. Menossa rippijuhliin 3. Minä ja Pinja Summer Up fiiliksissä. Ne oli niin hyvät festarit, jopa paremmmat kun viimevuonna! Ja launtai illan kruunas viellä Far East Movement, joka oli ihan sairas! Tuli tansittua niin paljon etten ikinä oo tanssinu niin kovaa ennen. Kesän kohokohtia!
1. Taas turussa- tällä kertaan skanssissa 2. Minä ja Elsa girllamassa vaahtokarkkeja, nam!
1. NIIIIIN ihana mikael gabriel ♥♥♥ ja vielä toisesta rivistä, tää oli tän tapahtuman toinen parhaista hetkistä! Eikä edes keikan aikana ollut kaatosade haitannut mitään. 2. MG fiilistelyä Summer Upissa
1.&2. Summer Up, oli niin huippukivaa etten edes kuvitellut kaivavani laukusta kameraa joten saatte tyytyä näihin muutamiin kännykkäräpsyihin
1. Nami mitä Picnicin smoothieta. Istuskeltiin Pinjan kanssa Aura joen rannalla ja nautittiin vapaapäivästä. 2. Mun uus maksimekko, love it! Niin helppo vetää vaatekriisin keskellä päälle 3. Juhannus herkkusalaattia 4. Minä
1.&2. Mikael Gabriel ja CHEEK oli salossa, ah täydellisyyttä! Oon ihan hulluna :-D Kuulostan varmaan joltain 13-v pikkutytöltä kenen seinät on vuorattu niiden kuvilla... 3. Summer Up bussissa menossa alueelle 4. Vapaapäivän viettoa Hangossa, tosin rannalla oli niin kylmä ja tuulista ettei puoltatuntia kauempaa siellä viihdytty.
1. Ja taas minä 2. Emilian ja Elsan kanssa mökkeilyä 3. Oottamassa Cheekkiä 4. Oi kuinka kaipaan noita hiuksia... ne oli vaan niin huonokuntoset :( Mun hiukset on tällä hetkellä ihan kauheet;ylikasvaneet ja väri on haalistunut ihme punaiseksi mutta parin viikon päästä on onneks taas kampaaja ja saan taas eloa mun niihin!
1. Oon niin tykästynyt kiharoihin, kun mun hiukset ei tunnu pysy suorina. Ja tohon paitaan. 2. Taas Summer Up fiilistelyä...3. Mun festarihippiasu, uus paita zaran aleista! 4. Salo-Turku

3 kommenttia :