5/12/2013

viime viikot

P: Tsekkasin tossa just, että mun viimenen postaus on kirjotettu melkeen kuukausi sitten.. Tajusin itsekkin, että musta ei oo täällä vähään aikaan kuulunut, kun kaverit jo kyseli postauksien perään. Tuun siis anteekspyynnön ja parin kuvan kanssa nyt postailemaan pitkästä aikaa. Inspis, moti ja aika on mulla viimeaikoina ollu ihan hukassa. Töitä oon tehny vähintään kolmena iltapäivänä viikossa, kavereita pitäis nähdä, pysyä telkkarisarjoissa perässä, kouluhommat hoitaa ja nukkuakin pitäis jossain välissä ehtiä. Jostain se aika pitää repiä ja pitää sanoa et toi postaustauko tuli ihan tarpeeseen:) Ehkä tää kiire helpottaa kesäloman alkaessa.
Mitä mä oon tehnyt tän viimesen melkeen kuukauden aikana? Jaa-a. Töissä ja kahvilla on aika ahkerasti taas tullu käytyä. Koulussa on myös ollu aika kiire, tuntuu taas, että ne kaikki kurssityöt oli ajotettu täysin samaan kohtaan. Vappua juhlittiin porukalla ja on sitä muutama muukin kerta tässä viimeaikoina tullu juhlittua ilman mitään erikoisempaa syytäkään:) Justin Bieberin konsertissa kävin myös, niinkun siitä Amandan postauksesta varmaan huomaskin. Se postaus kyllä tiivistää mun tunteet siitä aika hyvin, yks elämän parhaista hetkistä tähän mennessä kieltämättä. Ja tärkein meinas unohtua, nimittäin lätkän mm-kisat!! Tuntuu et mun elämässä on aina kisojen aikaan kaikki hyvin:) Ollaan pidetty kavereiden kanssa ahkerasti kisakatsomoja ja kannustettu Suomea parhaamme mukaan! Tänään vietin äitienpäivää perheen kanssa. Käytiin mummilassa syömässä parasta makkarakeittoa ja kahvilla ja äsken käytiin mamman luona myös häntä onnittelemassa:) Onnea vielä kaikille äideille!
Sain myös vihdoin viimein laitettua kaikki valokuvat "uuden" huoneen seinälle. Onhan ne tuolla jo yli kuukauden nurkissa pyörinyt. Miltä näyttää? Huoneeseen tuli vähän väriä nyt ja ainaki mun omaan silmään näyttää kivalta:) Kun saan mun huoneen siistittyä, niin oisko kiinnostusta huonepostaukselle??
Tossa myös nyt viimeaikojen ostoksia. Tuolla alla olevat shortsit on leikattu kirppikseltä ostetuista farkuista, oisko jotain tuunausideoita kenelläkään? Inspiraatio loppu siinäkin kohdassa kesken :D Helsingistä suurin osa on ostettu. No eiköhän tää postaus oo tässä nyt, kiitos jos jaksoitte lukea, selitin taas ihan kiitettävästi.. Nyt suihkun kautta telkkarin eteen nopeesti, hyvää ens viikkoa kaikille! 

4 kommenttia :

  1. Värjää n 10cm yläosasta jollain pinkillä tms :) ja rispaa noi reunat ja kuluta :D ite ainakin tekisin noin :)

    VastaaPoista
  2. toi valokuvaseinä on ihana! :) mite oikee teit sen. kerro kaikki tarkallee :D

    VastaaPoista
  3. No ei oo kovin vaikee homma:) valitsin ja etsin netistä kuvat mitä halusin, tulostin ne, leikkasin ja kiinnitin ne haluamaani järjestyksen tohon seinälle xd

    VastaaPoista