5/09/2013

and that's who I am

 photo bw_zps73defdc2.jpg
A: oon ysiseiska, käytän vieläkin sormia matikan laskuissa, mulla on pikkusisko ja veli, oon maailman huonoin valvomaan, vihaan kauhuleffoja, oon soittanu pianoa 11 vuotta ja viulua 6 vuotta, käyn orkesterissa, harrastan myös partiota, oon iha rakastunu täl hetkellä mikael gabrieliin, pelkään korkeita paikkoja, en oo ikinä seurustellu, oon ujo uusien ihmisten seurassa, mulla on kesätöitä, rakastan pikkulapsia, musta tulee isona opettaja, tykkään koulunkäynnistä, en kierrätä, en ikinä ottais minkäänlaista eläintä, oon musaluokalla, puhun usein yksikseen, mulla tulee koko ajan kirjotusvirheitä kun kirjotan, puhun ihan liian nopeesti ja epäselvästi, mua ahdistaa ihmisten paljous helsingissä, oon oikea kätinen, mun pitäis opetella elämään hetkessä, oon ylivoimasesti meijän luokan äänekkäin, rakastan jääkiekon kattomista, vihaan pestä perunoita,
 photo bw4_zps6941b94b.jpg
vihaan sitä kun spotifystä loppuu aika, mulla ei oo yhtäkään 7 todituksessa, kevät stressaa mua, suoritan pianosta 3/3 tutkinnon kahen viikon päästä, meen kesällä summer uppiin, en jaksa oottaa sitä et täytän 18, tarviin kameran kaukolaukasimen kipeesti, oon aikatauluttaja, en kestä jos joku on myöhässä sovitusta ajasta, rakastan ice ageja, vihaan kun joku sanoo insta tai face, käytän aina vaan mustia farkkuja, mun lempikouluaine on musiikin lisäks kemia ja yh, haluun muuttaa jo omaan kotiin, rakastan sunnuntaita, mulla on mopokortti ja mopoauto, en osaa kenellekkään ei, toivon aina kun kello on 11:11 tai 22:22, en ikinä tiiä kirjotetaanko mun toinen nimi kahdella vai yhdellä I:llä, alan lukemaan saksaa lukiossa, oon sarkastinen, mua ärsyttää jos suunnitelmat menee pilalle, herään aina yökylässä mun kaveria aikasemmin


 photo bw6_zps5315df7f.jpg
mun lempi tv ohjelma on viidakon tähtöset, gossip giril, pretty litter liars ja glee, mulla ei oo omaa konetta, rakastan telttailuu, mun huone on aina kuin pommin jäljiltä, meen salon lukioon, mulla on enää 15 peruskoulun koulupäivää jäljellä, rakastan raitapaitoja, rakastan joukkuepelejä, mulla on vahvat mielipiteet ja uskallan ilmaista ne, se mentalist näyttelijä on ihana ahh , rakastan meikkaamista, oon maailman huonoin piirtäjä, mulla on maailman paras luokka ja siellä monta hyvää ystävää, en pysty olemaan hetkeekään tekemättä mitään, ja se näkyy mun kalenterissa, osaan tehä purkkapallon sisäänpäin mutten ulospäin, rakastan pyöräilyä, laulan kaikkialla koko ajan, vihaan jonottamista, oon riippuvainen mun puhelimesta, minttu on mulle sellanen kaveri ketä tietää musta kaiken ja vähän enemmänki, en pysty elämään epätietoisuudessa, sanon aina että kaikki kiva mitä on tapahtunu on "parasta mun elämässä"
 photo bw2_zps97564576.jpg
mulla on maailman järkyttävin nauru enkä pysty lopettamaan sitä ikinä, en oo ihan se penaalin terävin kynä, pelkään ahtaita paikkoja, vihaan muurahaisia, mulla on joka aamu kamala vaatekriisi, rakastan muistiinpanojen tekemistä, mulla on astma, en tajuu miten mun kaverit voi olla niin parhaita, aijon muuttaa takasin saloon opiskelujen jälkeen, haluun joskus käydä lontoossa,  oon surkee matikassa, en oo ihastunu tällä hetkellä, en oo ikinä oppinu gangnam style tanssia, haluaisin osata lukea ajatuksia, rakastan sateen jälkestä tuoksua, en itke ikinä, mun lempiravintola on antonio, oon koukussa bloggaamiseen, oon optimisti, juon aina kokista lasista; maistuu puolet paremmalt, vihaan punamusta väriyhdistelmää, en pysty elää ilman kalenterii, mulla on 842 facebook kaveria, rakastan sitä kun joku ei tuttu tulee juttelemaan vaikka kikissä tai facebookissa, juno on parhautta ja muutenki suomiräp, haluaisin oppii soittaamaan kitaraa, minä olen minä.

20 kommenttia :

  1. Miten sä keksisitkään tämmösen, tää oli must tosi kiva ja jaksoin lukee kokonaa (Y) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, no hyvä et joku jakso lukea..pelkäsin että ketään ei jaksa :D

      Poista
  2. ei vitsi tää oli ihana!!! varsinki toi vihaan punamusta väriyhdistelmää XDDDDD hahaha

    VastaaPoista
  3. muistan, et oisit joskus kirjottanu täällä et aijot/haluisit muuttaa isona Helsinkiin, mut niin ne suunnitelmat vaan muuttuu :) Tä oli muuten tosi kiva postaus! :) Missä kaupungissa muuten opiskellaan opettajaksi ja tiedätkö mitä haluaisit opettaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! niimpä...:) ainakin jyväskylässä voi! ja haluaisin olla luokanopettaja :)

      Poista
  4. iiihana postaus!!! ps säkin oot paras

    VastaaPoista
  5. Mäki jaksoin lukee loppuu ! Tä oli tosi hyvä :)

    VastaaPoista
  6. Heh tosikiva 😊kiva kuulla et jollain muullakin on tommosia "vhän oudompia" tapoja 😊

    smileandlive-salla.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. oli tosi kiva postaus,tykkäsin <3

    VastaaPoista
  8. Mä en ikinä pystyis keksii noin paljon asioita ittestäni, oon kateellinen sulle !:D Ja oli tosi kiva postaus:-)g

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva postaus! :) ja toi punamusta..... :D

    VastaaPoista
  10. Ihan mahtava postaus ,tosi kiva ku jaksoit ja keksit näin paljon näitä juttuja ! :-) ps.oot tosi nätti ja teillä on upee blogi :-)

    VastaaPoista