3/07/2013

reach for the stars so if you fall, you land on a cloud

P: Moi taas pitkästä aikaa:) Tulin heti päivittämään tänne vähän vanhoja instagram- ja puhelinkuvia, koska sain mun koneen eilen illalla takasin! Mun kummisetä teki jotain taikatemppuja tälle ja nyt tä on paljon nopeempi ku ennen. Tänään mulla oli pirtee päivä, en tiiä miks, koska normaalisti oon maanantaista torstaihin ihan myrtsinä.. Anyway, huomenna on perjantai:) Jihuu! Pitäkää kiva viikonloppu. PS. Tossa alla pari mahtavaa remixiä. Kanye West, Lana Del Rey ja The XX = rakkautta:)

Kanye West vs. Lana Del Rey - Coming To Die / Kanye West vs. The XX - Touch The Sky
1. Kahvia ABC:llä 2. Mä ja Mirkku Turussa long time ago 3. Gossip Girl maratooni ja aamupalaa 4. Vessa ja Mirkun ihana pipo:)
1. Infinity 2. Chillailua kotona with Camillan huppari 3. Emman Wanhoja katsomossa:) Mun prinsessa! 4. Mun siskopuoli penkkareina xd
1. Toi hetki oli pakko ikuistaa! Kuunneltiin Eppu Normaalia ja Dingoa.. What the hell 2. Uudet salikengät 3. Tytöt oli yökylässä ja tossa meijän mahtava english breakfast 4. Uus farkkutakki ja aurinkoisen päivän fiilistelyä:)
1. Jokerit - Ilves 2. Me and my normal friend Camilla 3. Kiharat hiukset pitkästä aikaa 4. Mä ja emma katsomassa Juhon koripallopeliä
1. Hymyilyä 2. Ruotsin tunti... Normaalit kaverukset:) 3. Bilsan tunti ilman opettajaa! 4. Maanantai-keskiviikko fiilikset

6 kommenttia :

  1. asutko siis sun äidin kanssa?

    VastaaPoista
  2. Onks sulla ja amandalla siskoja? Onko ne kivoja? (Jos siis on......) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on molemmilla pikkusiskot:) ainaki mun oma pikkusisko on kiva ja mun mielest ampunkin sisko on tosikiva!

      Poista
  3. mistä toi farkkutakki on ?

    VastaaPoista