3/25/2013

monday



P: Lisäsin tänään aamulla jonkun maanantaivihauskuvan instagramiin heti kun heräsin. Se oli kuitenkin poistunut sieltä jotenkin mystisesti (kiitos ig) muutaman minuutin päästä ja oon niin onnellinen et se sieltä katosi, koska tää maanantai on itseasiassa ollu erittäin hyvä verrattuna muihin:) Oon ollut suht positiivisella tuulella koko päivään, aina tietysti löytyy jotain valitettavaa (vesilätäköt ja koulun penkit), mutta muuten oon ollut hymyileväinen koko päivän! Päivää paransi entisestään mun ihanat kaverit ja erityisesti uudet asusteet Lindexiltä! Nahkainen kännykkäpussi (9,90€) ja armeijahuivi (17,95€) tarttui siis mukaan, koska niitä on pari viikkoa tullu kateltua. Oon enemmän ku tyytyväinen. Huomenna pitäs vielä hakea JCstä uudet mustat farkut miljoonien rikki menneiden Dr. Denimeiden tilalle. 
          Viikonloppukin suju mukavissa merkeissä. Perjantai-illan vietin Emman kanssa:) Tuli siinä päivällä nähtyy Anettakin pitkästä aikaa, harmi vaan et hän lähti niin nopeesti takasin kotiin:( Lauantaina olin kannustamassa Jokereita Hartwallilla... Jäi ärsyttämään, koska turpaanhan siellä saatiin vaikka koko peli oli kyllä hyvä ja jännittävä! Sunnuntaina saatiin äidin ja siskon kanssa päähänpisto vaihtaa huoneita, että saatais vähän vaihtelua:) Mä pääsin nyt asumaan äidin huoneeseen (enemmän tilaa, jes!), sisko meni mun huoneeseen ja äidille jäi pienin huone :D Yli viis tuntia siinä sitten kesti et saatiin kolmen naisen voimin raahattua huonekalut huoneesta toiseen.
          Mulla on tällä hetkellä niin paljon inspiraatiota kaikkeen! Pukeutumiseen, sisustukseen,  valokuvaukseen, bloggaamiseen, piirtämiseen.. Oikeestaan melkeen kaikkeen muuhun löytyy innostusta paitsi kouluhommiin. Niinhän se vähän aina on. Voi kun vaan löytäis aikaa kaikelle:( Haluaisin tehdä niin paljon kaikkia erikoispostauksia sun muita, mut niskaan kaatuu liian paljon hommia tällä hetkellä:(
          Nyt mua odottais muutamat projektit. Miks kaikki koulutyöt osuu aina samalle viikolle? Huomenna pitäis palauttaa musiikin säveltäjäesitelmä ja englannin sanakoekin huomenna, torstaiksi pitäis saada valmiiksi ruotsin kurssityö, mutta muina päivinä ei oo kauheesti aikaa sitä tehdä kun tänään illalla.. Kiirettä pitää siis! Onneks pääsiäsloma jo häämöttää, sitä ootellessa:) Ps. Anteeksi pitkästä tekstistä, toivottavasti jaksatte lukea!          

12 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus ja must pidemmät teksit on välil iha kivoi ! :) ootnätti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon:) kiva kuulla, että ees joku jaksoi lukea!!

      Poista
  2. ... jäin kuolaan noita vitamin watereita + toi huivi on ihana! :)

    http://onnen-kyyneleet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. salossahan ei oo enää jc't ? o: vai meeks johonki kauemmas ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on täällä! se vaa muutti plazassa kerrosta ylemmäs:)

      Poista
    2. aijaa ! o: en vaa huomannu sit ku kävin viimeks ! :D

      Poista
  4. just kvan pitkä teksti! hyvi jakso lukee loppuu asti ;)

    VastaaPoista
  5. oot tosi kaunis :-) ja kiva postaus!

    VastaaPoista