12/08/2012

when everything's wrong, you make it right


P: tossa tän päivän asu, ku olin nooran kanssa plazassa käymäs:) takki ja paita h&m, farkut vero moda, huivi zara ja kengät converse. 
välttelen taas kouluhommien tekemistä.. miljoona esseetä ja muuta kurssityötä pitää saada tehtyy maanantaiks tai tiistaiks ja sitte alkaakin tuska:( tulee väsynyt olo ku vaan ajattelenki koeviikkoo, jota varten en oo vieläkään alottanu valmistautumaan..
viime keskiviikkona olin kattomassa jokerit - kalpa peliä hartwallilla! oli ihan mahtavaa haluun uusiks:) sain myös tommosen ihanan paidan sieltä hihihii..
ei mulla muuta, yritän vieläkin parantuu nuhasta, joka on kiusannu mua viime viikosta asti. ei ollut kovin viisasta mennä eilen salille puolikipeenä, hupsis. ehkä tää tästä menee ohi. hyvää viikonlopun jatkoo kaikille, toivottavasti teillä ei oo noin paljon kouluhommia kun mulla:)

6 kommenttia :

  1. haha hienoo :D välillä musta tuntuu et tää kaupungi on täynnä tps ja hifki fanei mut ei sentää ihan kokonaan :DD

    VastaaPoista
  2. oi sun hiukset on kivat ku ne on nutturalla <3 terveisin MARDIS

    VastaaPoista
  3. Ompas teillä kiva ulkoasu! Ja miten musta tuntuu, että mä tiedän amandan jostain? :D

    VastaaPoista