12/19/2012

birthday girl

P: laitoin teille nyt ajastukseen tän postauksen! mulla on tänään 16vee synttärit jihuu vihdoinkin:) ei mulla pelkästään noista synttäreistä asiaa ollut.. sain nimittäin lainaan pari objektiivia! näistäkin oon sikainnoissani:) sain siis sigman 10-20mm laajakulman ja tamronin 28-300mm zoomin. oon nyt lähinnä testaillu tota laajakulmaa, zoomi saa ootella hetken nyt:) tykkään ihan sikana ja tulee molemmat varmasti kyl kovaan käyttöön. 
nyt mullakin on jouluoma periaatteessa startannu, perjantaina ainoastaan yks viimenen liikkatunti jäljellä. mahtava fiilis kun kaikki kokeet takana eikä enää oo mitään hommia tehtävänä:) mulla ei oo vaan oikeestaan mitään suunnitelmia lomaksi.. emman kanssa mennään laivalle ja helsinkiin shoppailemaan, mutta muuten kalenteri näyttää tyhjää:( toivottavasti jotain muutakin kivaa ois tiedossa kun vaan noi kaks reissua! hyvää alkanutta joululomaa kaikille:)

2 kommenttia :