5/28/2012

tell me lies, make it sound good



P: huhhuh siinä muutama kuva! mulla ei oikeestaan oo mitää asiaa taaskaan hehe. aattelin et tulisin laittaa nä kuvat tänne ni ne on sit pois alta. oon iha hirveen innoissani, nyt oikeesti tajusin et kesäloma alkaa ihan pian. ja tää vika viikko koulussaki tuntuu iha lomalta:) meil on huomenna ystävä- ja luottamusoppilaiden virkistyspäivä, keskiviikkona mennään ysiluokkien kans vuohensaareen, torstaina on joku pesispäivä, perjantaina potkijaiset ja lauantaina sit vihdoin päättäjäiset! en malta oottaa et tä vuosi on ohi. oon niin valmis lomalle. okei nyt jatkan gossip girlin katsomista. ja oikeesti ku nää mun postaukset on aina näit samanlaisia "jeejee ootan lomaa jne" ni pistäkää nyt sitä kommenttia et minkälaisii postauksia haluutte mun tekevän :)

10 kommenttia :

  1. Toi vissyvesi on tosi hyvää :-)

    Joo ihtellähän tää viikko koeviikkoa, paitsi et perjantaina ja lauantaina ei tarvii tulla kouluun jippiii :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep nii on :)
      no sit koeviikko saa hyvän päätöksen!

      Poista
  2. älä jooko ota noita lähikuvii enää...hyi

    VastaaPoista
  3. kivat sukkikset :) melkee ehjät ja silleee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuuu :D se oli vähä hätävararatkasu koska emma pilas mun jalat itseruskettaval ni noi oli ainoo vaihtoehto et ne sai ees vähä piiloon xd

      Poista
  4. oot kyl nii nätti =) sun pitäis tehä oma blogi koska tykkään lukee pelkästää sun postauksii, noi amandan on tylsempiä !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) no kiva et mun postauksista tykätään!

      Poista
  5. miten oot saanu kuvien välit noin pieniks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sillon ku teen postausta, ni painan siit muokkaa html-koodia ja ainaki mul on siin kuvien välis semmone tyhjä tila, ni poistan sen siitä! kaikil ei kyl toimi, mut toivotaa et sulla auttaa:)

      Poista