5/14/2012

perjantai videoina!

P: nyt sain sitte vihdoin ladattuu tän parin muuttujan jälkeen! toivottavasti nyt toimii, laittakaa taas vaan kommenttia jos huomaatte jotain epäkohtia xd tosiaan, sain siis mun siskon ipodin päiväks lainaan ja päätin sitten toteuttaa tollasen pikasen videon siitä! oon pahoillani et kuvasin noi videot pystypäin, koska se näyttää tosi tyhmältä tossa ruudussa. nauttikaa nyt ku on kerranki jotain vähän erilaista:) laittakaa myös kommentilla palautetta, kiiitos:) ps. HAHAHA TOI ALOTUSKUVA XDXD hyvä saara!
music calvin harris - feel so close & bounce

24 kommenttia :

  1. ei jestas tä on hyvä :D:D ootte ihanii ♥

    VastaaPoista
  2. eikä tää on ehkä paras! :D tosi hyvin toteutuit <3 vaikka onki väärinpäin :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheee :D:DDD kiitän :) no joo muaki ärsyttää se!

      Poista
  3. Ärsytti kattoo varmaa ainaki minuutin ajan ku vaa kävelet eteenpäi, mut muuten tosi hyvä ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no huomasin itekki et se oli aika tyhmä kohta xd mun piti nopeentaa sitä iha sairaast mut se näytti tyhmält ku toi video jotenki pätki sen takii! :) kiitos xd

      Poista
  4. iha sairaa kiva video :D hauskast tehty :)

    VastaaPoista
  5. oih meiän talooki päässy mukaa videoo ;) jag tycker <3

    VastaaPoista
  6. 4:51 - WEHEEE!!!!! ja jossai toiseski kohas oli mut en muista mis xd haha mut ihaaana tää:))) ja sitä mun haarat auki videoo ei onneks tullu :D kiitti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :DDD hahha xd no en viittiny laittaa sitä :D:D:D olehyvä<3

      Poista
  7. :DDDDDDDDDDDDD aika järkky video... ja miks toi vitun peace kokoaja huhuhuhu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä oot järkky! siks ku haluun. eiks oikeesti oo muuta tekemist ku roskaa joka vitun postaus tällasel sonnal mikä mua ei vois vähempää kiinnostaa?

      Poista
  8. Hahhah Saara on nii ihana tos ilveily kohas :DDDdd

    VastaaPoista
  9. vähä sun sisko on varmaa kuva ku se tollee vaa lainaa! ja mä en ainakaa lainais mun siskol! mikä ipod se on? vähä kiva toi video ja noi saaran ilveilykohat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onha se ihan kiva :) sil on ipod touch! kiitos paljon :) joo saara on ihana <3

      Poista
  10. hohooo kiitti pinja sä et oo kiva xdddddd lool

    VastaaPoista