2/26/2012

älä tyri nyt

kiitos mari <3
kiitos amppu <3
snob shop 22 €
P: siinä kaikkia ostoksia viime viikolta :) äiti toi uusia tyynyjä ja pari kynttilää ikeasta, sain marilta sormuksen, amppu toi mulle ihanimman avaimenperän helsingistä. kävin myös ostamassa tollasen paidan snob shopista. alunperin amandan piti tuoda mulle sellanen helsingistä mut niistä mustista ei ollu sopivia kokoja ni kävin sitte hakemassa ihan salosta tollasen :) no mutta asiasta kukkaruukkuun, tää viikko on ollu tosi kiva! oon lähes joka yö ollu kavereilla yötä ja meillä on kans käyny kamut kylässä oikeen urakalla. oon ollu ehkä kaks yötä yksin kotona sillee ettei oo ollu ketään yökylässä. ja huomenna ois taas edessä paluu arkeen.. en odota innolla. tänään ois tarkotus käydä zumbassa emman, ampun ja marin kanssa. loppuajan taidankin vaan lagailla tässä samassa paikassa :)

6 kommenttia :

  1. pääsitte mun lempiblogeihin, nii ei kai haittaa et lainasin siihen pari teiän kuvaa siihen? :)

    tässä se postaus:
    http://aboutanku.blogspot.com/2012/02/favorite-blogs.html

    VastaaPoista
  2. waaaaaa haluun tommosen ): eikä ne maksa ku 2 euroo enemmä ku tuol tuol weekdays!

    VastaaPoista