10/18/2013

outfit of the day

 takki-h&m
paita-äidin vaatekaapista
laukku-Guess
housut -Vero Moda
A: Tässä tän päivän asua. Ihan perusjutuilla mennään, mulla ei oo oikeen tällä hetkellä inspistä pukeutumiseen. Tälläset vaatteet kun on vaan niin helppo vetää kaapista päälle ja kuitenkin näyttää siistiltä. Rakastan tota mun laukkua, se on ollut mun yks lemppariostoksista ikinä! Sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa, se on tilaihme ja tosi hyvä laatuinen; se ei oo hajonnut yhtään mistään koko neljän vuoden aikana jollon mulla on toi ollut. (toisin kun ne h&m:n laukut jotka hajoaa puolenvoden jälkeen) Perfecto!
       En tiiä yhtään mikä tohon tokaan kuvaan meni, näyttää naama niin muokatulta vaikka kuvien muokkausvaihessa se oli vielä ihan normaali?! Muutenkin näistä kuvista tuli kauheen huonolaatusia kun pistin ne bloggeriin. höh.. mutta en nyt jaksanut alkaa säätämään joten näillä mennään.
       Mä lähden nyt tästä turkuun kiertelemään muutamat kaupat ja illalla pidetään hauskaa kavereiden kanssa:-) laters!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti