8/18/2013

sunnuntai



A: Mun sunnuntai lähti käyntii tosi kivasti kun huomasin olevani kauheessa kurkkukivussa...TAAS!? eihän siitä ookkaa kun muutama viikko kun viimeksi olin kipeä...Eikä mun "hyvään" aamun auttanu yhtään se, että koko instagram ja facebook oli täynnä erilaisia weekend kuvia,-videoita ja -päivityksiä. Tää päivä onkin menny sitten suurimmaks osaksi sohvalla istuen fiilisellen Daft Punkia finrexin neoa juoden (mikä ei auta kyllä yhtään mihinkään ja maistuu pahalta..), läksyjä tehdessä ja datailemalla mun uudella koneella jonka sain synttärilahjaksi. Kävimpä vähän haukkamassa happea pöyräilemällä muutaman kilsan. En ollu pyöräilly pitkään aikaan ja tuntu ihan oudolta lähteä pihasta.. Olin varma että kaadun vielä ennenkun pääsen takaisin kotiin. Onneks ei käyny mitään :D

2 kommenttia :