6/21/2013

ripari

P: Sori pitkästä postaustauosta taas :( Palasin tossa eilen riparilta (olin siis isosena) ja oli kyllä ihana viikko:) Tutustuin ihan mahtaviin ihmisiin, niin pikkusiin kun isosiinkin ja toi porukka kokonaisuudessaan oli ihana! Mun oma pikkuryhmä oli paras ja heidän kanssa tuli vietettyä monia hauskoja raamiksia ja skaboja. En vois kehua enempää:) Oisin helposti voinu viettää ton porukan kanssa vielä toisenkin viikon, vaikka oli kyl ihana päästä kotiinkin. Pitää myöntää et tuli itekkin siinä vähän itkettyä viimesenä iltana.. Mulla ei oo mitään kritisoitavaa tosta viikosta, paitsi univelka oli aika suuri ja heti kotiin päästyäni kaaduin kyllä suoraan sänkyyn. Äh, en tiedä mitä enää sanoisin, oon vaa niin tyytyväinen.. Kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa:) Mulla ois ollu vielä varmaan lähelle 1000 kuvaa näiden lisäks mut en jaksanu muokata enempää ku noi! Katotaan jos teen joskus part 2. Toivottavasti jaksan taas pian tulla kirjottelemaan:) HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE

2 kommenttia :

  1. kuvist päätellen ihana leiri ! tiiäkkö onks kellää muil isosil tai teijä pikkusil blogei ?(:

    VastaaPoista