3/22/2012

oh my goodness, i can't hide it

P: jee mä täällä taas miljoonatta kertaa peräkkäin:) ehkä se amppuki sieltä jossain vaiheessa postailee! joo, siinä parin päivän tapahtumia! tiistaina olin jepuliksessa näkemässä kamuja, keskiviikkona en tehny mitään järkevää ja tänään oltiin emman kanssa piihovilla, arnoldsissa ja käytii tyhjentämässä koulun lokerot :) kiva päivä oli ja abcl oli hyvää ruokaa ♥ sitte tehtiin kans osa meijän etäopiskeluläksyistä. illan olin iskän luona ja nyt vihdoin pääsin kotii rentoilemaan:) ps. ehdottakaa jotain erikoispostausta, ku nää peruspostaukset rupee tylsistyttää!

4 kommenttia :

  1. HYIPERKULE KU ON RUMA KUVA OON KALPEE (tulos kipeeks)9 JA MUUTENKI JÄÄÄTÄVÄÄ HYYYYYIII HELEKUTA HYYYI OON TON NÄKÖNE ET "kene vieres mä oikeen istun
    " T.VIHAINENMARDIS btw otan ton faboo :D

    VastaaPoista